Dotslashers opgelet! Op 7 April, van 10:00 tot 11:00, organiseert The Reboot Society een gratis webinar. De Datagedreven E-Commerce webinar wordt gegeven door Jop van Hooft.
In het kort over The Reboot Society
Op 2 februari is Direct Impact begonnen met haar nieuwe academy: The Reboot Society. The Reboot Society is dé nieuwe academy op het gebied van Marketing Tech & Marketing Operations. Zij wilt professionals inspireren met meer kennis en kunde op het snijvlak van Marketing Tech & Marketing Operations.
Webinar Datagedreven E-commerce
Op 7 april vindt de eerste webinar plaats. Ben jij een e-commerce manager, data analist, marketing manager, finance- of HR manager? Dan is deze webinar perfect voor jou!
In een datagedreven organisatie moét data centraal staan in het maken van beslissingen. In dit webinar gaan ze het hebben over de bouwstenen van Business Intelligence, deze zijn nodig om de data binnen je gehele bedrijf inzichtelijk te krijgen.
Na het volgen van dit webinar:
- Ben je bekend met alle ins en outs van Business Intelligence;
- Weet je hoe je kan meten hoe goed je organisatie het doet;
- Weet je hoe je data omzet in bruikbare inzichten; en
- Heb je een concreet actieplan om datagedreven te werken.
Grandmaster Jop van Hooft neemt je mee langs de key elementen van Business Intelligence, Dashboards, een datawarehouse en hoe je deze begrippen kan implementeren. Jop is nu vier jaar eigenaar van MeerMetData.nl en helpt zijn klanten met het opzetten van een datawarehouse, management rapportages, tv dashboard en nog veel meer cruciale instrumenten voor data gedreven organisatie. Jop verzorgt inzichten voor onder meer Coolblue, Bijenkorf, Otrium, Plein.nl en XXL-nutrition. In zijn trainingen deelt Jop zijn enthousiasme voor data over met alle deelnemers, met onverwachte invalshoeken en toegankelijke stappen neemt hij je mee in de wereld van Business Intelligence.
Inschrijven
Ben jij enthousiast geraakt? Schrijf je dan hier in!
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Huurder Martijn Arets deelt visie over platformeconomie met SER.
Onafhankelijk platformexpert Martijn Arets werd voor de september editie van het magazine van de Sociaal-Economische Raad (SER) gevraagd om in een interview zijn visie op de platformeconomie te delen.
DialogueTrainer met twee nieuwe partners naar volgende fase.
Door een partnership aan te gaan met Utrecht Holdings en Kenneth Smit training kan DialogueTrainer haar groeiambities nu versneld ten uitvoer brengen.
Oogbaard presenteert game op Gamescom
Oogbaard kijkt terug op een geslaagde showcase van het spel Timebenders, op het Holland Pavilioen van Gamescom. Het grootste games-evenement van de wereld.
Holland Startup kiest voor Dotslash Utrecht
Eind augustus 2019 verhuist Holland-Startup van de Maliebaan naar Dotslash Utrecht. Dé start-up/scale-up hub in de panden aan de Europalaan 100 en 400 in Utrecht.
Cyell op zoek naar pasmodellen
CYELL is op zoek naar pasmodellen die lekker in hun vel zitten. Iets voor jou? Loop bij ze langs in 400 op de 7de etage of stuur dan een mailtje naar: [email protected].
Social Elephant bouwt nieuwe APP Sublime FM
Social Elephant is apetrots! De door hun gebouwde Sublime FM app is live! Volledig gebouwd in React Native.
Aangepaste openingstijden Restaurant SoP
Van 22-07 t/m 16-08 hanteert Restaurant SoP aangepaste openingstijden. Je kan er gedurende deze periode terecht van 09:00 tot 14:00
Watermelon sluit deal met KPN
👍🏻 Gaaf! In gebouw 400 zit Watermelon. Na dik een jaar sloten ze vorige week een deal met KPN. Gefeliciteerd Alexander Wijninga en team! 🍾
2DAYSMOOD haalt nieuwe investering van €360.000 op!
De investering wordt gestoken in nieuwe talenten. “Om het product verder te ontwikkelen en onze klanten nog meer ondersteunen,”
Nieuwe Podcast aflevering in de Lift met Social Elephant
“De tijd op aarde is kostbaar en ik ben zelf heer en meester wat ik daarmee doe. Als ik terug ga naar mijn hart weet ik waarom ik het doe”