Dotslashers opgelet! Op 7 April, van 10:00 tot 11:00, organiseert The Reboot Society een gratis webinar. De Datagedreven E-Commerce webinar wordt gegeven door Jop van Hooft.
In het kort over The Reboot Society
Op 2 februari is Direct Impact begonnen met haar nieuwe academy: The Reboot Society. The Reboot Society is dé nieuwe academy op het gebied van Marketing Tech & Marketing Operations. Zij wilt professionals inspireren met meer kennis en kunde op het snijvlak van Marketing Tech & Marketing Operations.
Webinar Datagedreven E-commerce
Op 7 april vindt de eerste webinar plaats. Ben jij een e-commerce manager, data analist, marketing manager, finance- of HR manager? Dan is deze webinar perfect voor jou!
In een datagedreven organisatie moét data centraal staan in het maken van beslissingen. In dit webinar gaan ze het hebben over de bouwstenen van Business Intelligence, deze zijn nodig om de data binnen je gehele bedrijf inzichtelijk te krijgen.
Na het volgen van dit webinar:
- Ben je bekend met alle ins en outs van Business Intelligence;
- Weet je hoe je kan meten hoe goed je organisatie het doet;
- Weet je hoe je data omzet in bruikbare inzichten; en
- Heb je een concreet actieplan om datagedreven te werken.
Grandmaster Jop van Hooft neemt je mee langs de key elementen van Business Intelligence, Dashboards, een datawarehouse en hoe je deze begrippen kan implementeren. Jop is nu vier jaar eigenaar van MeerMetData.nl en helpt zijn klanten met het opzetten van een datawarehouse, management rapportages, tv dashboard en nog veel meer cruciale instrumenten voor data gedreven organisatie. Jop verzorgt inzichten voor onder meer Coolblue, Bijenkorf, Otrium, Plein.nl en XXL-nutrition. In zijn trainingen deelt Jop zijn enthousiasme voor data over met alle deelnemers, met onverwachte invalshoeken en toegankelijke stappen neemt hij je mee in de wereld van Business Intelligence.
Inschrijven
Ben jij enthousiast geraakt? Schrijf je dan hier in!
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.
Martijn Arets te gast bij NOS Journaal en MAX Vakantieman
Platformexpert en Dotslash huurder van het eerste uur Martijn Arets (Professional Outsider Consultancy) kreeg vanuit zijn expertise met online platformen vragen omtrent oplichters.
Rijksvastgoedbedrijf kiest voor Kate Innovations
Na een uitgebreid tender proces waarbij alle essentiële aspecten van de gewenste software werden onderzocht, kwam KATE als winnaar uit de bus.