Reditus is een partner management tool voor SaaS bedrijven, het helpt met het vinden en managen van partners doormiddel van de marketplace feature. Ondertussen zijn ze al begin Juni gelanceerd met hun product op de Amerikaanse deal site AppSumo, een site waar software lifetimedeals worden verkocht (een eenmalige aaschafprijs voor het gebruik van een software service).Met de lancering krijg je de mogelijkheid om een internationale doelgroep aan te spreken, iets wat vanaf dag één belangrijk was voor Reditus. Naast dat het de eerste gebruikers oplevert, blijkt het ook een mooie manier om kapitaal te krijgen zonder aandelen te hoeven weg geven.
Meer over Reditus vind je op de website
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.
Martijn Arets te gast bij NOS Journaal en MAX Vakantieman
Platformexpert en Dotslash huurder van het eerste uur Martijn Arets (Professional Outsider Consultancy) kreeg vanuit zijn expertise met online platformen vragen omtrent oplichters.
Rijksvastgoedbedrijf kiest voor Kate Innovations
Na een uitgebreid tender proces waarbij alle essentiële aspecten van de gewenste software werden onderzocht, kwam KATE als winnaar uit de bus.










