
Een mooie prestatie van Dotslasher Devise. Zij wil de volgende groeistap gaan maken met het uitbreiden van haar markt en platform en slaat daarom de handen ineen met Topicus.
Over Devise Analytics
Devise richt zich sinds 2016 op het slim omzetten van data naar betrouwbare en begrijpelijke (stuur)informatie voor spoedzorg-organisaties. Het bedrijf is er de afgelopen jaren in geslaagd om tientallen meldkamer-, RAV- en HAP-organisaties dagelijks te ondersteunen met in-house ontwikkelde software en voorspellende modellen.
Wie is Topicus?
Sinds 2004 is Topicus actief binnen de Nederlandse zorg en staat voornamelijk bekend om haar VIPLive platform dat mede gericht is op de ondersteuning van het acute zorgproces met een Spoed en Ambulance EPD, declaratie- en business intelligence-oplossingen. Door de toenemende formatieproblemen en daarmee de behoefte om beschikbare capaciteit zo efficiënt mogelijk in te zetten, zijn aanvullende initiatieven ontplooid.
Met behulp van data-analyse en simulaties de acute zorg slimmer organiseren.
Deze strategische samenwerking helpt de acute zorg, in een tijd waarin de druk hierop enorm is toegenomen, slimmer organiseren met data-analyse en simulaties. Het levert inzicht en voorspellingen op voor acute zorgorganisaties, waar het personeelstekort voorlopig enorm hoog blijft. Met behulp van data-analyse en simulaties helpen ze de acute zorg slimmer organiseren zodat er goede, tijdige zorg geleverd kan worden onder een normale werkdruk voor zorgprofessionals.
Tom Berger co-founder van Devise: “De samenwerking met Topicus stelt Devise in staat om verder te groeien binnen de sector, onze huidige klanten beter te bedienen en in te kunnen spelen op grootschalige ontwikkelingen binnen de spoedzorg, zoals zorgcoördinatie.”
In gesprek met Tom Berger, co-founder van Devise tijdens de ./health-tafel.
Tijdens de eerstvolgende bijeenkomst van de Dotslash Healthtafel zal Tom Berger in gesprek gaan met Jelle Drijver over hoe het is om een deel van je bedrijf, na een proces dat een jaar heeft geduurd, te verkopen aan een beursgenoteerd bedrijf dat tegelijkertijd de juiste strategische partner is om het groter te maken. Dit wordt opgenomen als een live podcast waarbij de aanwezigen vragen kunnen stellen. De podcast wordt na afloop ge-edit en gedeeld via Spotify en iTunes.
Welke afwegingen maak je? Hoe gaan zulke gesprekken en onderhandelingen? Wat levert het op aan stress, enthousiasme, emoties tijdens die periode en aan vrijheid nu de deal rond is? Dit en meer tijdens de ./health-tafel** op 21 april bij Dotslash.
Tom van harte gefeliciteerd met deze mooie stap!
(**Bijeenkomst is op uitnodiging. Ben je ./partner of Utrechtse health startup/scaleup en wil je er bij zijn? Stuur even een bericht naar Jelle Drijver)
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.
Martijn Arets te gast bij NOS Journaal en MAX Vakantieman
Platformexpert en Dotslash huurder van het eerste uur Martijn Arets (Professional Outsider Consultancy) kreeg vanuit zijn expertise met online platformen vragen omtrent oplichters.
Rijksvastgoedbedrijf kiest voor Kate Innovations
Na een uitgebreid tender proces waarbij alle essentiële aspecten van de gewenste software werden onderzocht, kwam KATE als winnaar uit de bus.