Digital agency Social Brothers krijgt een WordPress broertje: “WP Brothers”!
Bij digital agency Social Brothers is er sinds de oprichting in 2011 veel tijd geïnvesteerd in het samenstellen van een op elkaar ingespeeld team en het optimaliseren van efficiënte processen op het gebied van design, techniek en marketing voor de realisatie van websites.
Steven Ammerlaan (CEO Social Brothers): ‘Websites hebben zich de afgelopen jaren ontwikkeld van statische digitale visitekaartjes naar platformen die elke dag anders kunnen én moeten zijn. In de wondere digitale wereld gebeurt er continu van alles en om onze werkzaamheden nog verder te focussen werd het tijd voor een broertje, “WP Brothers”.’
De WordPress agency “WP Brothers” is een dedicated WordPress bureau met een kantoor in Utrecht & Rotterdam. Door onze focus op communicatie, een optimaal proces, kwalitatief hoogstaande websites en conversie (optimalisatie), durven wij te zeggen dat we de beste WordPress websites maken waar onze opdrachtgevers trots op mogen zijn! WP Brothers is er speciaal voor Marketeers & Communicatieprofessionals; wij snappen het vakjargon en leveren een product waar men dagelijks met het team mee aan de slag kan.
Steven Ammerlaan ‘We hebben de marketing & communicatie managers in Nederland de afgelopen jaren goed leren kennen en snappen waar ze naar op zoek zijn: een doelgerichte website, een duidelijk realisatie proces en een creatieve partij die met ze meedenkt maar ook snapt wanneer dat niet hoeft. Zo helpen wij deze doelgroep om hun werk elke dag een beetje beter te doen.’
Het WP Brothers team bestaat uit tien developers, online marketeers, designers en data-analisten. Allen gedreven en enthousiaste experts met een focus op resultaat. We zijn trots om te mogen werken voor mooie bedrijven en instellingen als ABP, Backbase, Pandora, SPAR University, Mattisson, Linteloo, DEBUUT, FunForest, ARN en meer!
Daarnaast blijft het team van Social Brothers zich focussen op het gebied van op maat gemaakte webapplicaties, mobiele apps, AR & VR toepassingen en data gerichte marketing campagnes. Verder zal het innovatie product Social Brothers Labs voor de realisatie van
POC’s en MVP’s verder worden doorontwikkeld. Het tweede kwartaal van 2020 zal hier meer over naar buiten worden gebracht.
Qua locatie verandert er weinig, Social Brothers & WP Brothers zijn beide vanuit de Europalaan 100 in Utrecht en de Klinknagelstraat 8 in Rotterdam actief.
Nieuwsgierig geworden en wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op.
Steven Ammerlaan
steven@wpbrothers.nl
www.wpbrothers.nl 10 medewerkers
Europalaan 100 Utrecht & Klinknagelstraat 8 Rotterdam
Social Brothers
www.socialbrothers.nl
25 medewerkers
Europalaan 100 Utrecht & Klinknagelstraat 8 Rotterdam
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Social Brothers wint tender EHBO app Rode Kruis
Social Brothers zal de app vernieuwen en het gebruiksgemak vergroten.
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.
Martijn Arets te gast bij NOS Journaal en MAX Vakantieman
Platformexpert en Dotslash huurder van het eerste uur Martijn Arets (Professional Outsider Consultancy) kreeg vanuit zijn expertise met online platformen vragen omtrent oplichters.










