Blog
./socialbrothersMooi nieuws vanuit Social Brothers! Social Brothers heeft samen met Fynch Smart Mobility mogen pitchen voor het Football Innovation Platform. Van 74 inzendingen uit 17 verschillende landen zijn zij door zowel de UEFA als de City Football Group uitgekozen als winnaar. De komende jaren gaan Social Brothers en Fynch aan de slag om duurzame mobiliteit onder voetbalfans en amateurvoetballers in Europa te stimuleren.
Samen met Fynch Smart Mobility gaat Social Brothers het reisgedrag van supporters analyseren én supporters aanmoedigen om groene keuzes te maken voor het vervoer naar het stadion. Via een app krijgen voetbalfans inzicht in hun persoonlijke CO2-footprint en worden ze beloond voor duurzame en actief mobiliteitsgedrag. Het wetenschappelijke fundament, bekend als Organisational Behaviour Management, vormt de basis van de aanpak.
Reimagine Football Challenge
Met Reimagine Football wil UEFA samen met andere partners innovatieve oplossingen voor het Europese voetbal stimuleren op het gebied van groene mobiliteit en recycling. In totaal ontvingen zij 74 inzendingen uit 17 landen. Ze zijn zelf erg tevreden met de uitkomst van de challenge, omdat de oplossingen een blijvende impact hebben op de activiteiten van UEFA en op Europees voetbal.
Social Brothers en Fynch Smart Mobility
Social Brothers is een digital agency gevestigd in Rotterdam en Utrecht. Ze ontwikkelen websites, apps en marketingcampagnes voor diverse opdrachtgevers, van start-ups tot beursgenoteerde bedrijven. Fynch Smart Mobility is een SaaS bedrijf dat zich inzet voor duurzame en vitale mobiliteit met het Fynch platform. Dat bestaat uit een app, mobility monitor, reis- en thuiswerkdeclaratiemodule en beloningsprogramma.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.
Martijn Arets te gast bij NOS Journaal en MAX Vakantieman
Platformexpert en Dotslash huurder van het eerste uur Martijn Arets (Professional Outsider Consultancy) kreeg vanuit zijn expertise met online platformen vragen omtrent oplichters.
Rijksvastgoedbedrijf kiest voor Kate Innovations
Na een uitgebreid tender proces waarbij alle essentiële aspecten van de gewenste software werden onderzocht, kwam KATE als winnaar uit de bus.