030-4200002 [email protected]
Selecteer een pagina

Blog

./socialbrothers

Mooi nieuws vanuit Social Brothers! Social Brothers heeft samen met Fynch Smart Mobility mogen pitchen voor het Football Innovation Platform. Van 74 inzendingen uit 17 verschillende landen zijn zij door zowel de UEFA als de City Football Group uitgekozen als winnaar. De komende jaren gaan Social Brothers en Fynch aan de slag om duurzame mobiliteit onder voetbalfans en amateurvoetballers in Europa te stimuleren.

Samen met Fynch Smart Mobility gaat Social Brothers het reisgedrag van supporters analyseren én supporters aanmoedigen om groene keuzes te maken voor het vervoer naar het stadion. Via een app krijgen voetbalfans inzicht in hun persoonlijke CO2-footprint en worden ze beloond voor duurzame en actief mobiliteitsgedrag. Het wetenschappelijke fundament, bekend als Organisational Behaviour Management, vormt de basis van de aanpak. 

 

Reimagine Football Challenge

Met Reimagine Football wil UEFA samen met andere partners innovatieve oplossingen voor het Europese voetbal stimuleren op het gebied van groene mobiliteit en recycling. In totaal ontvingen zij 74 inzendingen uit 17 landen. Ze zijn zelf erg tevreden met de uitkomst van de challenge, omdat de oplossingen een blijvende impact hebben op de activiteiten van UEFA en op Europees voetbal. 

 

Social Brothers en Fynch Smart Mobility

Social Brothers is een digital agency gevestigd in Rotterdam en Utrecht. Ze ontwikkelen websites, apps en marketingcampagnes voor diverse opdrachtgevers, van start-ups tot beursgenoteerde bedrijven. Fynch Smart Mobility is een SaaS bedrijf dat zich inzet voor duurzame en vitale mobiliteit met het Fynch platform. Dat bestaat uit een app, mobility monitor, reis- en thuiswerkdeclaratiemodule en beloningsprogramma.  

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

Interview met Hester Le Riche (Tovertafel)

Interview met Hester Le Riche (Tovertafel)

Tijdens Crossroads, de Utrechtse week voor startups en scaleups, ging ik Jelle Drijver in gesprek met Hester Le Riche, de oprichter van Tover (voorheen bekend als Active Cues). Een van de bedrijven die, zo bleek later in het FD, in corona-jaar 2020 juist fors heeft geïnvesteerd en vervolgens ook fors is gegroeid.