Nieuwe Podcast aflevering: “In de Lift” met Nibblr
“Inmiddels is het product [Nibblr red.] op dusdanig niveau dat we vol vertrouwen dat verdienmodel kunnen en willen activeren.”
Yannick Kampschoer stapt bij Jelle Drijver in de lift. Yannick is oprichter van Nibblr, een ‘social dining’ platform die de gezelligheid van het restaurant naar jouw eigen eettafel haalt. Nibblr is gevestigd in Dotslash Utrecht.
Zoals zoveel goede businessplannen ontstond het idee voor een platform door een goed gesprek. Yannick zit met een vriend in een restaurant en zijn vriend legt uit dat hij een restaurant wil beginnen voor studenten. Super idee!
“Toen vroeg hij mij om daarbij te helpen. Ik zei tegen hem, dat is hartstikke goed, dat wil ik wel doen, maar alleen onder de voorwaarde dat we alleen maar lange tafels doen. Mensen kunnen niet reserveren en moeten constant bij elkaar aanschuiven. Ik fiets naar huis en ik denk, je hebt dat hele restaurant niet nodig, je hebt alleen een app nodig die jou laat zien waar en wanneer je bij mensen aan kunt schuiven.”
Nibblr was geboren. Benieuwd waarom Nibblr bij Dotslash zit? En wat zijn Favorite Failure is waar jij wat aan hebt? Bekijk de video of luister de Podcast. De Lift is ook te beluisteren als podcast op de gangbare podcast platformen en wordt mede mogelijk gemaakt door: (in willekeurige volgorde) Deloitte, Capgemini, Rabobank, Peper in je Pand, Gemeente Utrecht, StartUp Utrecht, SHV, Philadelphia en Walvis Venture Capital. Allemaal partners van DotSlash, dé Startup locatie van Nederland.
Podcast presentatie: Jelle Drijver
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Social Brothers wint tender EHBO app Rode Kruis
Social Brothers zal de app vernieuwen en het gebruiksgemak vergroten.
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.
Martijn Arets te gast bij NOS Journaal en MAX Vakantieman
Platformexpert en Dotslash huurder van het eerste uur Martijn Arets (Professional Outsider Consultancy) kreeg vanuit zijn expertise met online platformen vragen omtrent oplichters.










