Utrecht – San Francisco – Barcelona, November 2019
Strategische samenwerking voor een WOW-cultuur
De meest innovatieve en bekende bedrijven worden tegenwoordig niet alleen erkend door zakelijk succes. Ze blinken uit door unieke bedrijfsculturen die menselijk potentieel en geluk bevorderen. Toch hebben de meeste leiders, hoewel veel wetenschappelijke studies inzicht bieden, nog steeds moeite om een vitale bedrijfscultuur in stand te houden.
Delivering Happiness en 2DAYSMOOD hebben hun krachten gebundeld om organisaties te helpen deze uitdaging te overwinnen. Ze combineren de bewezen aanpak voor een ‘WOW-cultuur’, gebaseerd op de wetenschap van geluk en de principes uit het #1 bestseller boek ‘Delivering Happiness’, met geavanceerde feedbacktechnologie.
De impact van ongelukkige medewerkers
Omdat onze mondiale samenleving snel verandert, digitaliseert en individualistischer wordt, is het onvermijdelijk dat bedrijven ook met deze kwesties worden geconfronteerd. Zo ervaren werknemers dat ze moeten voldoen aan hogere normen, opgelegd door zowel henzelf als hun omgeving. Hoe ze denken, handelen en zich voelen – de basis van een organisatiecultuur – wordt vaak niet meer gedeeld.
In veel organisaties leidt dat tot problemen; moeizame communicatie als gevolg van generatiekloven, problemen met het aantrekken van talent, een hoog personeelsverloop en verzuim of ongelukkige, slecht presterende werknemers. Al deze situaties beïnvloeden uiteindelijk de ROI (Return on Investment) en productiviteit in een bedrijf.
Benieuwd naar de rest van het bericht? Lees hier verder!
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Social Brothers wint tender EHBO app Rode Kruis
Social Brothers zal de app vernieuwen en het gebruiksgemak vergroten.
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.
Martijn Arets te gast bij NOS Journaal en MAX Vakantieman
Platformexpert en Dotslash huurder van het eerste uur Martijn Arets (Professional Outsider Consultancy) kreeg vanuit zijn expertise met online platformen vragen omtrent oplichters.