Dotslashers opgelet! Op 7 April, van 10:00 tot 11:00, organiseert The Reboot Society een gratis webinar. De Datagedreven E-Commerce webinar wordt gegeven door Jop van Hooft.
In het kort over The Reboot Society
Op 2 februari is Direct Impact begonnen met haar nieuwe academy: The Reboot Society. The Reboot Society is dé nieuwe academy op het gebied van Marketing Tech & Marketing Operations. Zij wilt professionals inspireren met meer kennis en kunde op het snijvlak van Marketing Tech & Marketing Operations.
Webinar Datagedreven E-commerce
Op 7 april vindt de eerste webinar plaats. Ben jij een e-commerce manager, data analist, marketing manager, finance- of HR manager? Dan is deze webinar perfect voor jou!
In een datagedreven organisatie moét data centraal staan in het maken van beslissingen. In dit webinar gaan ze het hebben over de bouwstenen van Business Intelligence, deze zijn nodig om de data binnen je gehele bedrijf inzichtelijk te krijgen.
Na het volgen van dit webinar:
- Ben je bekend met alle ins en outs van Business Intelligence;
- Weet je hoe je kan meten hoe goed je organisatie het doet;
- Weet je hoe je data omzet in bruikbare inzichten; en
- Heb je een concreet actieplan om datagedreven te werken.
Grandmaster Jop van Hooft neemt je mee langs de key elementen van Business Intelligence, Dashboards, een datawarehouse en hoe je deze begrippen kan implementeren. Jop is nu vier jaar eigenaar van MeerMetData.nl en helpt zijn klanten met het opzetten van een datawarehouse, management rapportages, tv dashboard en nog veel meer cruciale instrumenten voor data gedreven organisatie. Jop verzorgt inzichten voor onder meer Coolblue, Bijenkorf, Otrium, Plein.nl en XXL-nutrition. In zijn trainingen deelt Jop zijn enthousiasme voor data over met alle deelnemers, met onverwachte invalshoeken en toegankelijke stappen neemt hij je mee in de wereld van Business Intelligence.
Inschrijven
Ben jij enthousiast geraakt? Schrijf je dan hier in!
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Norbert ./500 organiseert: WTF festival!
Op 18 september organiseert Norbert het WTF (Whiskey Tasting Festival) in de werkspoorkathedraal (10 minuten lopen vanaf station Utrecht Zuilen)
De Utrecht Tech Community zet ICT in de spotlights
Binnen de Utrecht Tech Community werken onderwijs, bedrijfsleven en overheid samen aan het verkleinen van de mismatch op de ICT-arbeidsmarkt. Lees hier het persbericht over de lancering.
Utrechtse startup Reditus lanceert op AppSumo.
Reditus is een partner management tool voor SaaS bedrijven, het helpt met het vinden en managen van partners doormiddel van de marketplace feature. Ondertussen zijn ze al begin Juni gelanceerd met hun product op de Amerikaanse deal site AppSumo.
INNOFEST VALIDATIELAB UTRECHT – INNOVEREN VOOR IMPACT
Dotslashers opgelet! Innofest start dit najaar met het Innofest ValidatieLab Utrecht. Negen van de tien innovaties faalt. Vaak omdat een prototype onvoldoende is getest voordat het de markt opgaat. Dit kost ondernemers een hoop tijd, geld én energie.
Warming Up: the Impact of Key Enabling Technologies.
Dotslashers opgelet! Op vrijdag 17 september organiseert TekDelta het volgende event: Warming Up: the Impact of Key Enabling Technologies.
Naar CES in Las Vegas met 50 NL startups en scaleups?
Participating in this collective NL program has proven to be an excellent launching pad for scaling internationally and a perfect place to validate your business proposition. The program also includes a rigorous Prep-for-CES program with tailor-made master classes, personal coaching with help in lead generation and great PR opportunities and marketing exposure for the NL tech delegation at CES.
De eerste digitale uitwisseling van huurgegevens van PropertyPass is een feit!
Vanaf nu kunnen vastgoedondernemers hun huurinformatie via Property Pass delen met ING Real Estate Finance en Rabobank.
Crowdled levert 30.000 remote controlled wristbands aan Eurovisie Songfestival
Door de polsbandjes was het publiek deel van elke show en werden de miljoenen kijkers thuis verrast met een unieke lichtshow.
Faqta in het FD
“Dit is de lesmethode die mijn zoon miste”.. Eind dit jaar verwachten we 350 scholen te abonneren.
Samenwerking 2DAYSMOOD en Universiteit Utrecht
Universiteit Utrecht en 2DAYSMOOD ontwikkelen benchmark tool die duurzaam werkgeverschap aantoont