Tijdens evenementen kon je al de interactieve DMX bestuurde LED-armbanden van CrowdLED inzetten om eenvoudig via een oplichtende kleur je gasten in goede banen te leiden. Bruikbaar als je je bezoeker wilt laten weten dat zijn/haar tijd voorbij is of als je grote groepen moeiteloos wil verdelen over diverse ruimtes.
Crowdled gaat met de huidige tijd mee door hun radiografische kennis te combineren met hun passie voor de evenementensector en brengen nu ook de CrowdRanger op de markt. De CrowdRanger badge licht rood op als twee gasten te dicht bij elkaar gaan staan, waardoor zij eraan herinnert worden een stap naar achteren te doen.
De CrowdRangers zijn te huur en worden gebracht door Crowdled. Na je event stuur je de CrowdRangers op naar Crowdled, zodat ze gereinigd en opgeladen kunnen worden voor het volgende event.
Voor meer informatie kijk op www.crowdsaver.net of neem contact op via 0308785813 / [email protected]
Colin Lansbergen has become a 1/3rd shareholder of Direct Impact | Growth & Automation.
As you can see Jeffrey Hamelink and Vincent van de Poll are super excited about Colin joining them on this level, WHY?
- IT’S FAIR, so why not?
- Colin GETS SHIT DONE, fast!
- Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
- Maybe most important, he’s an amazing, loyal guy, who Vincent trust blindly and challenges me daily to be better, faster and talk less 😉
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Social Brothers wint tender EHBO app Rode Kruis
Social Brothers zal de app vernieuwen en het gebruiksgemak vergroten.
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.
Martijn Arets te gast bij NOS Journaal en MAX Vakantieman
Platformexpert en Dotslash huurder van het eerste uur Martijn Arets (Professional Outsider Consultancy) kreeg vanuit zijn expertise met online platformen vragen omtrent oplichters.
Rijksvastgoedbedrijf kiest voor Kate Innovations
Na een uitgebreid tender proces waarbij alle essentiële aspecten van de gewenste software werden onderzocht, kwam KATE als winnaar uit de bus.