Social Brothers en Spar voeren ‘kassaloos’ betalen verder door
Development Agency Social Brothers heeft een app ontwikkeld waardoor
klanten van Spar niet langer in de rij hoeven te staan om af te rekenen.
Producten worden gescand met de app en achteraf afgerekend via een Tikkie.
Hierdoor kan Spar ook bij drukte een snelle service bieden.
De app draagt de naam ‘Skippen’ en is twee jaar geleden ontwikkeld door Social Brothers
als een functie binnen de Spar University app. Inmiddels is de app meer dan 50.000 keer
gedownload. Sinds kort wordt dit systeem ook als proof of concept gebruikt in twee filialen
van Spar City in Utrecht. De bedoeling van Spar is om het kassaloos betalen daarna
landelijk uit te rollen.
De app zorgt ervoor dat het aantal mensen dat tegelijkertijd kan afrekenen niet gerelateerd
is aan het aantal kassa’s. Dit was natuurlijk al handig bij de Grab & Go formule van Spar
University. Door het verder uit te rollen naar Spar City kunnen rijen voorkomen worden en
kan Spar voldoen aan het nieuwe normaal.
Spar is de eerste winkelketen in Nederland waar kassaloos betaald kan worden. De app is
gekoppeld aan Centric, het kassasysteem van Spar. Hierdoor houdt Spar het overzicht over
de financiën. Maar de koppeling zorgt er ook voor dat de app altijd de actuele prijzen en
promoties toont.
Social Brothers
Social Brothers is een innovatief development-agency gevestigd in Rotterdam en Utrecht.
De designers en developers van Social Brothers bouwen sinds 2011 websites en apps voor
diverse opdrachtgevers, van start-ups tot beursgenoteerde bedrijven.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.
Martijn Arets te gast bij NOS Journaal en MAX Vakantieman
Platformexpert en Dotslash huurder van het eerste uur Martijn Arets (Professional Outsider Consultancy) kreeg vanuit zijn expertise met online platformen vragen omtrent oplichters.
Rijksvastgoedbedrijf kiest voor Kate Innovations
Na een uitgebreid tender proces waarbij alle essentiële aspecten van de gewenste software werden onderzocht, kwam KATE als winnaar uit de bus.