030-4200002 [email protected]
Selecteer een pagina
DEVISE EN TOPICUS GAAN SAMEN VERDER

Een mooie prestatie van Dotslasher Devise. Zij wil de volgende groeistap gaan maken met het uitbreiden van haar markt en platform en slaat daarom de handen ineen met Topicus. 

Over Devise Analytics

Devise richt zich sinds 2016 op het slim omzetten van data naar betrouwbare en begrijpelijke (stuur)informatie voor spoedzorg-organisaties. Het bedrijf is er de afgelopen jaren in geslaagd om tientallen meldkamer-, RAV- en HAP-organisaties dagelijks te ondersteunen met in-house ontwikkelde software en voorspellende modellen. 

Wie is Topicus?

Sinds 2004 is Topicus actief binnen de Nederlandse zorg en staat voornamelijk bekend om haar VIPLive platform dat mede gericht is op de ondersteuning van het acute zorgproces met een Spoed en Ambulance EPD, declaratie- en business intelligence-oplossingen. Door de toenemende formatieproblemen en daarmee de behoefte om beschikbare capaciteit zo efficiënt mogelijk in te zetten, zijn aanvullende initiatieven ontplooid.

Met behulp van data-analyse en simulaties de acute zorg slimmer organiseren.

Deze strategische samenwerking helpt de acute zorg, in een tijd waarin de druk hierop enorm is toegenomen, slimmer organiseren met data-analyse en simulaties. Het levert inzicht en voorspellingen op voor acute zorgorganisaties, waar het personeelstekort voorlopig enorm hoog blijft. Met behulp van data-analyse en simulaties helpen ze de acute zorg slimmer organiseren zodat er goede, tijdige zorg geleverd kan worden onder een normale werkdruk voor zorgprofessionals. 

Tom Berger co-founder van Devise: “De samenwerking met Topicus stelt Devise in staat om verder te groeien binnen de sector, onze huidige klanten beter te bedienen en in te kunnen spelen op grootschalige ontwikkelingen binnen de spoedzorg, zoals zorgcoördinatie.”

In gesprek met Tom Berger, co-founder van Devise tijdens de ./health-tafel.

Tijdens de eerstvolgende bijeenkomst van de Dotslash Healthtafel zal Tom Berger in gesprek gaan met Jelle Drijver over hoe het is om een deel van je bedrijf, na een proces dat een jaar heeft geduurd, te verkopen aan een beursgenoteerd bedrijf dat tegelijkertijd de juiste strategische partner is om het groter te maken. Dit wordt opgenomen als een live podcast waarbij de aanwezigen vragen kunnen stellen. De podcast wordt na afloop ge-edit en gedeeld via Spotify en iTunes. 

Welke afwegingen maak je? Hoe gaan zulke gesprekken en onderhandelingen? Wat levert het op aan stress, enthousiasme, emoties tijdens die periode en aan vrijheid nu de deal rond is? Dit en meer tijdens de ./health-tafel** op 21 april bij Dotslash.

Tom van harte gefeliciteerd met deze mooie stap! 

(**Bijeenkomst is op uitnodiging. Ben je ./partner of Utrechtse health startup/scaleup en wil je er bij zijn? Stuur even een bericht naar Jelle Drijver)

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

Utrechtse startup Reditus lanceert op AppSumo.

Utrechtse startup Reditus lanceert op AppSumo.

Reditus is een partner management tool voor SaaS bedrijven, het helpt met het vinden en managen van partners doormiddel van de marketplace feature. Ondertussen zijn ze al begin Juni gelanceerd met hun product op de Amerikaanse deal site AppSumo.

INNOFEST VALIDATIELAB UTRECHT – INNOVEREN VOOR IMPACT

INNOFEST VALIDATIELAB UTRECHT – INNOVEREN VOOR IMPACT

Dotslashers opgelet! Innofest start dit najaar met het Innofest ValidatieLab Utrecht. Negen van de tien innovaties faalt. Vaak omdat een prototype onvoldoende is getest voordat het de markt opgaat. Dit kost ondernemers een hoop tijd, geld én energie.

Naar CES in Las Vegas met 50 NL startups en scaleups?

Naar CES in Las Vegas met 50 NL startups en scaleups?

Participating in this collective NL program has proven to be an excellent launching pad for scaling internationally and a perfect place to validate your business proposition. The program also includes a rigorous Prep-for-CES program with tailor-made master classes, personal coaching with help in lead generation and great PR opportunities and marketing exposure for the NL tech delegation at CES.

Faqta in het FD

Faqta in het FD

“Dit is de lesmethode die mijn zoon miste”.. Eind dit jaar verwachten we 350 scholen te abonneren.