Enof en Social Brothers dragen bij aan prijswinnende NS-campagne
Het project #SameNSterker van de NS heeft de Galjaardprijs 2020 gewonnen. Creatief communicatiebureau Enof heeft het concept en het design ontwikkeld. Social Brothers heeft ondersteund met de technische realisatie.
#SameNSterker
De campagne #SameNSterker is ontstaan nadat de NS in maart hard geraakt werden door de coronacrisis. Om het grote aantal werknemers dat thuis moest werken te informeren, is er een campagne opgezet. Er werden verschillende sociale media ingezet en werknemers kregen de mogelijkheid kaartjes te versturen om elkaar een hart onder de riem te steken.
Galjaardprijs
De Galjaardprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan het meest innovatieve, impactvolle en inspirerende communicatieproject uit het publieke domein. De prijs wordt uitgereikt door Logeion, de beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. De jury vond het indrukwekkend en overtuigend hoe de NS met weinig middelen en in zeer korte tijd veel creatieve ideeën heeft ingezet om de medewerkers te verbinden. Het publiek was het daarmee eens. 41% van de publieksstemmen was voor het project van de NS.
Enof en Social Brothers
Enof is een creatief communicatiebureau uit Utrecht. Zij hebben de campagne #SameNSterker ontwikkeld. Voor de technische realisatie kregen ze ondersteuning van Social Brothers, een digital agency uit dezelfde stad. Enof en Social Brothers werken regelmatig samen aan spraakmakende campagnes.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Nieuwe Podcast aflevering: “In de Lift” Nibblr
“Inmiddels is het product op dusdanig niveau dat we vol vertrouwen dat verdienmodel kunnen en willen activeren. ” aldus Yannick oprichter van Nibblr.
Nieuwe Podcast aflevering in de Lift met Deloitte
Benieuwd hoe Deloitte één van de Dotslash start-ups heeft geholpen de Braziliaanse markt te bestormen? Of hoe ze juist complementair zijn aan mede-partner Rabobank?
Nieuwe Podcast aflevering: “In de Lift” Studyworks
Benieuwd waarom Timothy achteraf liever éérder voor een coworking space had gekozen en waarvan Abel heeft geleerd om te focussen? Bekijk de video of luister de Podcast.
Huurder 2daysmood in het nieuws
Huurder en start-up 2DAYSMOOD stond onlangs in de krant: “Wij gaan de wereld veroveren met ons product” aldus ondernemers Jan Pronk en Martin Meulenkamp.
Peper in je Pand neemt Dotslash Utrecht over!
./utrecht breidt dit jaar fors uit en hierdoor ontstaat er een startup community van circa 15.000 vierkante meter in de panden aan de Europalaan 100 en 400. In deze groeifase neemt Peper in je Pand per 1 april 2019 het stokje over van De Stadstuin