Dotslashers opgelet! Het komende jaar organiseert de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) startup missies op verschillende locaties:
- Op 15-18 juni in Parijs
- Op 20-23 juni in Toronto
- Op 18 augustus in Düsseldorf
- Op 14 oktober in Amsterdam
- Op 1-4 november in Lissabon
- Op 17-18 november in Helsinki
- Op 5-8 januari 2023 in Las Vegas
Noteer de data in je agenda en pre-registreer!
Mocht je (potentieel) deel willen nemen of meer informatie willen ontvangen over de events, wordt er verzocht om vooraf in te schrijven via dit voorinschrijvingsformulier. Je ontvangt dan een e-mail met meer informatie. Deze voorinschrijving is er zodat ze je zo snel mogelijk kunnen updaten en zal sluiten wanneer de officiële registratie voor het evenement opent. Het leidt niet tot voorrang voor uw start-up in de selectie.
Waarom meedoen?
Is jouw startup klaar voor de volgende stap om internationaal te gaan? Wil je nieuwe markten veroveren? Door deel te nemen aan een startup-missie krijg je de mogelijkheid om potentiële klanten, investeerders, partners te ontmoeten, de lokale/regionale markten te verkennen, je product of dienst te testen voor een internationaal publiek en bekendheid te krijgen.
Deelname
De deelnamekosten per evenement bedragen € 500,- per startup*, inclusief prep-sessies, twee toegangskaarten voor de expolocatie en alle side-events die voor u georganiseerd worden. Reiskosten (hotel, restaurants, verzekeringen) zijn voor eigen rekening.
*De kosten voor CES in januari 2023 zijn anders en worden in een later stadium bekend gemaakt.
Over RVO opstartmissies
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) organiseert jaarlijks meerdere startup handelsmissies naar belangrijke tech events en startup hubs over de hele wereld. Deze handelsmissies worden in opdracht van het ministerie van Buitenlandse Zaken en Economische Zaken en Klimaat uitgevoerd in samenwerking met publieke en private partners.
Kijk voor meer informatie op de website en voor vragen kan je contact opnemen via [email protected].
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Norbert ./500 organiseert: WTF festival!
Op 18 september organiseert Norbert het WTF (Whiskey Tasting Festival) in de werkspoorkathedraal (10 minuten lopen vanaf station Utrecht Zuilen)
De Utrecht Tech Community zet ICT in de spotlights
Binnen de Utrecht Tech Community werken onderwijs, bedrijfsleven en overheid samen aan het verkleinen van de mismatch op de ICT-arbeidsmarkt. Lees hier het persbericht over de lancering.
Utrechtse startup Reditus lanceert op AppSumo.
Reditus is een partner management tool voor SaaS bedrijven, het helpt met het vinden en managen van partners doormiddel van de marketplace feature. Ondertussen zijn ze al begin Juni gelanceerd met hun product op de Amerikaanse deal site AppSumo.
INNOFEST VALIDATIELAB UTRECHT – INNOVEREN VOOR IMPACT
Dotslashers opgelet! Innofest start dit najaar met het Innofest ValidatieLab Utrecht. Negen van de tien innovaties faalt. Vaak omdat een prototype onvoldoende is getest voordat het de markt opgaat. Dit kost ondernemers een hoop tijd, geld én energie.
Warming Up: the Impact of Key Enabling Technologies.
Dotslashers opgelet! Op vrijdag 17 september organiseert TekDelta het volgende event: Warming Up: the Impact of Key Enabling Technologies.
Naar CES in Las Vegas met 50 NL startups en scaleups?
Participating in this collective NL program has proven to be an excellent launching pad for scaling internationally and a perfect place to validate your business proposition. The program also includes a rigorous Prep-for-CES program with tailor-made master classes, personal coaching with help in lead generation and great PR opportunities and marketing exposure for the NL tech delegation at CES.
De eerste digitale uitwisseling van huurgegevens van PropertyPass is een feit!
Vanaf nu kunnen vastgoedondernemers hun huurinformatie via Property Pass delen met ING Real Estate Finance en Rabobank.
Crowdled levert 30.000 remote controlled wristbands aan Eurovisie Songfestival
Door de polsbandjes was het publiek deel van elke show en werden de miljoenen kijkers thuis verrast met een unieke lichtshow.
Faqta in het FD
“Dit is de lesmethode die mijn zoon miste”.. Eind dit jaar verwachten we 350 scholen te abonneren.
Samenwerking 2DAYSMOOD en Universiteit Utrecht
Universiteit Utrecht en 2DAYSMOOD ontwikkelen benchmark tool die duurzaam werkgeverschap aantoont